Bewertungen von Sushi 8 Hoogerheide

Neue Beurteilungen

5.0
Sonja
27 Juli 2025

Kwaliteit was minder dan anders, de sushi was erg ongelijk gesneden, smalle en brede stukken. Crispy sushi was niet crispy. Minder vers dan anders

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mario
27 Juli 2025

Het was voor ons de eerste keer dat we Sushi besteld hebben, het was heerlijk heel vers en super smakelijk. Echt een top ervaring.

Marieke
25 Juli 2025

We hebben genoten van de verse sushi. Het zag er niet alleen smakelijk uit, het was ook smakelijk! Makkelijk online te bestellen en werd heel netjes bezorgd. Top service!

S
23 Juli 2025

Lekker sushi :-)

Elise
22 Juli 2025

Hartstikke lekkere sushi. Vergeleken met andere sushirestaurants in de buurt heeft Sushi 8 grote sushi's. Daardoor is de prijskwaliteitverhouding nóg beter. Bij mijn bestelling waren ze één doosje vergeten mee te geven, maar na een kort belletje kon ik gelijk komen om deze op te halen. Deze werd voor mijn neus gelijk klaar gemaakt en ze deden er zelfs wat extra stuks bij. Had niet gehoeven, maar daaruit blijkt dat ze klantvriendelijkheid hoog hebben staan. Ik bestel voortaan alleen nog bij Sushi 8 in onze regio.

Katinka
19 Juli 2025

De eerste keer besteld, nog nooit gehoord van deze keten. Maar echt heel erg lekker!! Vers, puur en smaakvol. Ook de locatie ziet er heel verzorgd uit.

Nicolette
19 Juli 2025

Op zicht prima, maar is wel eens beter geweest, de 'toppings' waren niet knapperig, maar nog geen reden om niet meer te bestellen.

Adam
18 Juli 2025

De bestelling werd heel snel verwerkt. De sushi was heerlijk, de prijs was redelijk en de keuze was erg ruim. Ik raad het zeker aan om te proberen.

Oksana
18 Juli 2025

Sushi zoals altijd heel lekker, snelle levering,bedankt

Verschuuren
10 Juli 2025

Hoewel de sushi vers was, was deze vrij droog, viel uit elkaar en niet zo gevuld als normaal. Daarnaast zijn de zakjes wasabi een domper ipv een bakje. Jammer, was echt een hele goede zaak.

den Heijer
8 Juli 2025

was prima en smaakte uitstekend...

Janneke
5 Juli 2025
Tirz
2 Juli 2025

We halen hier echt de lekkerste verse sushi! Top!

Laura
1 Juli 2025

Wij zijn hier vaste klant, lekkere sushi, vriendelijke bezorgers en nog nooit geen probleem gehad. Deze keer waren ze 40 min te laat maar oké kan altijd eens gebeuren. Maar ze waren ook de sashimi vergeten mee te leveren. Ik heb ze terug gecontacteerd en ze gingen hier nog voor terug komen. Gebeld om 18u30, ondertussen 21u en niemand gezien. De zaak is ondertussen gesloten. Ronduit schandalig dit!!! Service dikke 0! Graag zien wij een compensatie tegemoet, anders bestellen wij hier nooit meer.

Fam Belde
28 Juni 2025

Niet voor niets dat we regelmatig bestellen. Meerdere ervaringen met Sushi gelegenheden , Sushi eight zeer goed in kwaliteit en altijd netjes volgens afspraak đŸ‘đŸ»

Sarina
28 Juni 2025

Super lekker en snelle service

M.verco
27 Juni 2025

Zoals altijd lekker en vers alleen waren het er stuk minder dan de bestelde 62 stuks? Misschien was het druk maar wel jammer.

Nikki
26 Juni 2025
Saskia
20 Juni 2025
Linsey Stok
19 Juni 2025

Geen verbeterpunten!!

S v damme
15 Juni 2025

Alles was taai, de stukken vis kreeg je niet door gebeten. Uiteindelijk alles weg gegooid super zonde

Fausto Goossens
9 Juni 2025
Jolande Swart
9 Juni 2025

Mijn complimenten voor de lekkere sushi. We hadden besteld via de pc en een tijd afgesproken wanneer het eten afgehaald kon worden. Het was tussen 17.45 uur en 18.00 uur. Ik was om 17.40 uur en de bestelling stond klaar en de ebi tempura garnalen werden lekker warm klaargemaakt ter plekke. Ik liep om 17.45 uur de winkel uit met de al het lekkere eten. Complimenten.

Leon van Dooren
8 Juni 2025

Weer een superschotel ontvangen en perfect op tijd. Wat hebben we weer genoten van superverse en lekkere sushi.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vanessa
5 Juni 2025

Alles was top, alleen 1 soort sushi zat er niet bij, vorige keer ook al een verkeerde soort gehad, dat is wel jammer.

Saskia
24 Mai 2025

Heerlijk verse sushis!

Sandra Bogers
23 Mai 2025

Heerlijke poke bowl gegeten. Had een kleine besteld maar kreeg een grote zonder bij te hoeven betalen. Dat is pas service

Catarina
22 Mai 2025

The food was tasty and we enjoyed every bite. Thank you

Chantal Oostendorp
22 Mai 2025

De sushi was verder goed en lekker alleen te weinig geleverd. Paar keer proberen te bellen maar geen gehoor. Later wel alleen begreep mnr. niet wat ik bedoelde. Ik begreep er uit dat iemand anders mij zou gaan terugbellen. Ipv 26 stuks veggie sushi box zaten er maar 20 in. Ook de tuna truffel roll ipv acht maar vier gekregen. Later nog teruggebeld maar er nam niemand op. Kunnen jullie nog contact opnemen aub. Alvast bedankt.

Antwort von Sushi 8

Geachte Chantal, kunt u ons een mailtje sturen naar info@sushi-eight.nl met uw bestelgegevens? Wij willen u graag hiermee verder helpen en uw compenseren. Met vriendelijke groet, Sushi Eight.

Familie van Es
17 Mai 2025

Nu drie keer Sushi besteld en de kwaliteit is steeds hetzelfde: supervers en erg lekker! Nette bezorging. Topzaak!!

Nicolette
15 Mai 2025

Sushi's waren heerlijk vers; was geen probleem dat wij ze vanwege files later ophaalden. Spaarpunten sparen bleek niet mogelijk (oude punten verdwenen helaas)

Sander
14 Mai 2025

Inari roll had deze keer veel zoete saus, dat was veel minder lekker dan anders

Sandra
12 Mai 2025

Super goede sushi. Erg vers en mooi opgemaakt en verpakt. Bezorging was eerder als aangegeven. Prima dus. Had ook garnalen. Die waren nog lekker warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack
11 Mai 2025

De kwaliteit is prima, heelijk gegeten. Helaas waren de edamame boontjes vergeten terwijl die wel besteld en afgerekend waren. Hierover gebeld en deze worden de volgende keer verrekend.

Jlo
10 Mai 2025
Sandra Bogers
4 Mai 2025

Weer heerlijk gegeten.

Anoniem
4 Mai 2025

Altijd goed 👌

Conny Boden
3 Mai 2025
Catarina
3 Mai 2025

I've made an order and in less than 30 minutes I have all the food in my table. It was the fastest delivery I've had and the food was delicious. Thank you very much.

Corne
1 Mai 2025

Uitstekend zoals altijd

Fred pijnacker
20 April 2025

Top product. En op tijd gebracht. Ga zo door

Antwort von Sushi 8

Geachte heer Pijnacker, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Joeri Sand
7 April 2025

Was ok, maar niet bijzonder

Frieser
7 April 2025

Lekker gegeten prima verzorgd

Irmgard Van der velden
2 April 2025

Lekkerrr

Joe Dutch
30 MĂ€rz 2025

Besteld, gaan ophalen. Was erg druk, dus het duurde daar nog 20 minuten. Maar... Het was het wachten absoluut waard! Beter dan de vorige keer, alsof alles verser was of zo. We hebben genoten en ik kijk nu al uit naar de volgende maaltijd van het team van Sushi 8 in Hoogerheide.

Jannelize
29 MĂ€rz 2025

De sushi was goed van kwaliteit, ik zag alleen gelukkig net voor ik ging eten dat er een krab-sliert in de vegetarische box zat :)

Janneke van den Eerenbeemt
29 MĂ€rz 2025
Nancy Bolders
29 MĂ€rz 2025

De Sushi kwam veel te laat. Zelfs na het bellen. Aan de telefoon onvriendelijk behandeld en drukken de telefoon uit.

Luisterburg
29 MĂ€rz 2025

Slechte webside werkt vaak niet goed, werkt ook niet goed bij alle io . Het afrekenen via iDeal werkt niet altijd goed. Jullie moeten de webside verbeteren en beter uittesten. Rapportcijfer 2

S.
28 MĂ€rz 2025

Heerlijk gegeten weer.

Platiny Andrade
23 MĂ€rz 2025

Muito bom

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam Belde
21 MĂ€rz 2025

Perfecte en net opgemaakte sushi boxen đŸ‘đŸ»

Ivan
19 MĂ€rz 2025

Could be better

Antwort von Sushi 8

Dear, sorry to hear that something went wrong with your order. Our apologies for the inconvenience. Would you like to send an email to info@sushi-eight.nl if you have not heard from us yet. Please include your details and this review and we will ensure proper handling and compensation for the inconvenience. Kind regards, Team Sushi-Eight

Maria van veggel
15 MĂ€rz 2025

Prima

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Kevin van Kershaver
12 MĂ€rz 2025

Normaal gesproken is de sushi van topkwaliteit. Maar deze keer leek hij niet vers. Zelfs misschien een beetje aan de bedorven kant. Daarnaast vinden we het jammer dat de wasabi & gember niet meer vers zijn maar uit een zakje.

Antwort von Sushi 8

Beste Kevin, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marieta Pijnen
10 MĂ€rz 2025

De bestelling was veel te laat geleverd dan de af gesproken tijd, als ik zelfs niet gebeld had dan zou ik niets geweten hebben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Marieta, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Rvw
10 MĂ€rz 2025

Om 18u besteld, verwachte bezorgtijd is 19u/19u15, maar op 20u20 is het er nog niet. Dan bel je en zou het al onderweg zijn
.. uiteindelijk om 20u30 stond er iemand aan de deur
. Dat moet niet de bedoeling zijn
.. en dit is niet de eerste keer dat het zo lang heeft geduurd
..jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

M Sebrechts
10 MĂ€rz 2025

Het was weer heerlijk Maar zo jammer Altijd een uurtje langer moet je wachten op je bestelling dan de tijd die je op je mail krijgt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Amanda
9 MĂ€rz 2025

Het voldeed niet helemaal aan de verwachtingen. Zalm sashimi niet zoals het hoort. Jammer dat alles op elkaar wordt gepropt op 1 schaal. En de bestelling klopte niet helemaal. Tempura geleverd ipv loempia's.

Antwort von Sushi 8

Beste Amanda, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Linsey Stok
5 MĂ€rz 2025

Niks te melden was gewoon super

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Jac
4 MĂ€rz 2025

Was zeker lekker?

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

John
2 MĂ€rz 2025

Keurig afgeleverd, zeer goede kwaliteit Sushi.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Lobke
2 MĂ€rz 2025

Jammer dat de bestelling een half uur vertraagd was. Verder was het eten erg lekker.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat bijna alles naar wens is geweest. Onze excuses voor de langere bezorgtijd, we zullen er voor zorgen dat dit zich niet herhaalt in de toekomst. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Chantal
26 Februar 2025

Was weer heerlijk!!!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Miranda
23 Februar 2025

We hebben weer heerlijk gegeten. Dank je wel.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Theo
21 Februar 2025

Zoals wij gewend zijn was het weer prima 👍

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Theo! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Veerle
20 Februar 2025

Heerlijk! Zoals altijd!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Veerle! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Jolanda
17 Februar 2025

Lekker genoten. Prijs wel aan de hoge kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Patrick suijkerbuijk
16 Februar 2025

Kwaliteit goed, helaas jammer dat bezorging altijd wel veel later is dan aangegeven. Tussen bestelling en levering net iets meer dan 2 uur. Zou fijn zijn als dat wat sneller / korter zou kunnen zijn. Verder helemaal goed hoor, ook de vriendelijkheid van de bezorger 👍

Antwort von Sushi 8

Beste Patrick, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marijke
15 Februar 2025

We hadden een bestelling gemaakt op valentijnsdag. Het was uiteraard heel druk, maar daardoor duurde het drie kwartier langer voor onze bestelling klaar was. Gelukkig kon de bestelling uiteindelijk nog geannuleerd worden. Maar wel jammer natuurlijk!

Antwort von Sushi 8

Beste Marijke, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Jose van Gurp-Oerlemans
14 Februar 2025

Wederom super lekker!!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Claire
13 Februar 2025
Monique
11 Februar 2025

Sushi 38 zaten andere sushi,'s in dan normaal. Verder gewoon goed

Louis Peeters
11 Februar 2025

Heerlijk gegeten en top op tijd!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Peter Verheezen
11 Februar 2025

Was weer heerlijk, maar dat zijn we niet anders gewend bij jullie. Bezorging mooi op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Jacques Tempelaars
9 Februar 2025

Redenen 4 sterren kwaliteit ipv 5: kwaliteit suhsi 5 sterren, maar er ontbraken de bestelde chili saus en japanse mayonaise, en de stokjes die er bij zaten hadden we niet besteld. Zie bestelnummer 28388MKC, bezorgdatum 8-2-2025.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Janse
7 Februar 2025

Super gegeten echter na het bericht bestelling is onderweg nog 25 min gewacht tot de bezorging. ( dit is geen grote afstand)

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Jeannine
2 Februar 2025

Erg lekker, heerlijk vers. Bezorger vriendelijk. Gaan zeker vaker bestellen!

Antwort von Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Linsey Stok
31 Januar 2025

Ik heb geen verbeter punten, het is gewoon super!!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Frank Janssens
30 Januar 2025
Wally
29 Januar 2025

Was weer uitstekende kwaliteit

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Rutger Buijs
27 Januar 2025
Antwort von Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Veerle
27 Januar 2025

Heerlijk genoten met zijn allen! Keurig op tijd geleverd! Voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Philippe Peirsman
26 Januar 2025

Super kwaliteit eten

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Corina Geevers
25 Januar 2025

Wederom heerlijk

Leon van Dooren
25 Januar 2025

Wederom heerlijk genoten van zalige sushi’s. Het is elke keer weer feest !

Antwort von Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Fam Belde
24 Januar 2025

Perfecte Sushi , bestellen niet voor niets regelmatig. En altijd netjes geleverd volgens reservering van tijd.

J. zappeij
22 Januar 2025

Thuis gekomen zat er wat andere sushi in als besteld.

Chantal
22 Januar 2025

Was heerlijk.

Muito bom, recomendo
19 Januar 2025
Catarina
18 Januar 2025

De bestelling was heel gemakkelijk te plaatsen.De levering arriveerde binnen de verwachte tijd.De bezorger was vriendelijk en attent.Het eten was goed gepresenteerd en heerlijk en dat is het kenmerk van dit etablissement.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Sigrid
17 Januar 2025

Altijd goede service, bezorging en goede bezorger

Jan Brulot
13 Januar 2025

Sushi besteld met opmerking "Geen komkommer ". Komkommer was uit de sushi gehaald, waardoor gaten in de sushi en alles erg los was. Ik verwacht dat de sushi zonder komkommer wordt aangemaakt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saskia
5 Januar 2025

Heerlijk vers en precies op de afgesproken tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Oksana
1 Januar 2025
A Haan
31 Dezember 2025

Was de eerste keer dat we hier sushi hebben afgehaald. De sushi stond klaar op de afgesproken tijd. De kwaliteit van de sushi is zeer goed, we hebben heerlijk gegeten en gaan hier zeker nogmaals bestellen.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Miranda
30 Dezember 2025

Veel te laat klaar

Lars
29 Dezember 2024

Super Eten. Bezorging duurt altijd veel te lang. Niet aanbieden wat je niet kunt waarmaken!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Frijters
28 Dezember 2024

Gewoon de lekkerste. Als je het aan mij vraag.

Stephan
27 Dezember 2024

Lekker vers precies op tijd geleverd.